Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





bild i repris.

mitt hjärta stanna för en sekund

fan vad jg blev glad när du ringde mig idag.
trodde aldrig du skulle göra det.
& så trodde jag absolut inte att du skulle
säga det du sa..

jag börja le och tänkte att det kanske finns hopp ändå.
jag har verkligen saknat dig.

som sagt, ny månad nya tag, & dom har redan börjat bra!



Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P