Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





måndag - tisdag.

igår så åkte jag till amanda.
vi va ute, så mötte vi tony och några.
sen efter en stund så mötte vi dino och hela skiten.
sen kom min thaibebis & simon, och flera.
då mot slutet va jag, amanda, dino, abin, osten, nat,
simon, bobby, benno, goggo..
vi va ute och det var mycket skratt.

jag & amanda gjorde en jävligt pinsam sak.
jag va så himla pissenödig.
så när vi va ute, så gick vi och knacka på helt jävla
random personer om jag kunde få låna toan.
& dom sa " ja självklart" haha två små gamlingar.
assöta. haha. men rätt jäva pinsamt.



saknar bosnien. <3

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bosnien <3

2009-11-23 @ 10:23:25
Postat av: dajana

ofc!

2009-11-23 @ 12:37:38
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P