Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





svart hårig igen.



igår så skulle jag färga håret till mörkbrunt.
men så blev det svart, & min smarta mamma hade
missat på vissa ställen så jag har ljusare.
så ikväll ska vi färga över det.
& då blir det ännu svartare, för jag har ingen brun färg.
utan bara svart. men shit de same.
detta är nu sista gången jag färgar mitt hår, för
jag vill ha tillbaka min gamla hårfärg :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P