Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





fredagsmys!

fredagen var att spendera med amanada, ernie, rasmus & patrik.
det var en mysfredag, med att kolla på film skratta och sova.
alla sov hos amanda, och vi hade väldigt roligt.
tack allihop för ni gjorde min fredag till en bra dag.
morgonen va också bra förutom att jag blev väldigt ledsen.
och bara tjöt som ett anus.

och amanda var den som hjälpte mig och försökte lugna mig. tack för du finns
jag älskar dig mest och du är min bästa vän!


Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: anus amanda.

det kändes som att det va mitt fel att du blev ledsen. :o <3

2009-09-18 @ 13:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P