Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





hösten närmar sig.


bilderna är tagna av matilda. (:


Tisdag den 15 september.

kom nyss hem från skolan, känner att jag är lite seg.
stannade i stan efter skolan och va med amanda, ernie & patrik.
sen åkte dom hem så va jag med sega & jonas.
va väldigt skojj. thihihi. :DD
nu vet jag inte vad som händer, vänta på att pappa kommer med min mobil
som varit på lagning. & sen blire nog att gå ut och träffa min thaibebis! <3 LOVE.

igår beställde jag en ny jacka och en tröja. vill ha dom nu nu nu!
och nu känner man hur vintern kommer.
ska gå ut och ta lite vackra bilder om det går. heheh.

pusss.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P