Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





saknar dig.


hur kan din blick alltid undgå mig?
hur kan jag stå här, ropa på dig utan att du ser mig?
hur kan jag vara så osynlig för dig?
har du glömt förra sommaren?
har du glömt vem du skrattade med?
vem gick vid din sida?
har du glömt att du såg mig?
jag är ingenting längre.
nu när jag går förbi blir dina seende ögon blinda.

 

 

olycklig kärlek vet jag hur det känns.
fattar inte hur det kunde bli så här?
du gjorde mig hel, men nu känns allt så fel.
trodde du tyckte om mig, älskade mig.
så som jasg älskar dig.
nu ligger jag i min säng, tänker på dina mjuka händer, dina vita fina tänder.
jag tänker på ditt bruna hår, känner din söta doft.
jag känner också att jag aldrig kommer glömma dig.
att olyckligt älska dig ger mig smärta.
men veta att du älskar en annan nu krossar mitt hjärta.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P