Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





sorry för en dålig uppdatering.



shululu, idag är det torsdag. en dag kvar sen kommer helgen.
idag så stannade jag i stan efter skolan.
jag va med ernie & patrik.
ernie fick sina två söta kattungar.
& dom var bra 8 veckor gamla. kommer upp bilde någon dag.
jag tror jag är kär, dom va sjukt söta och jättesmå :oo
men det var roligt att va med er, åkte med dom till
systembolaget sen skjutsade dom mig till bussen.
och precis när jag skulle gå ut, så kom det ett fyllo som försökte öppna
dörren, och ernie skriker typ; låååååås, tryck ner den, låås!
ashemskt, våga inte gå ut, så dom fick köra runt och släppa av mig på andra sidan.

sen i morgon då är det fredag.
& då ska jag och min familj på bio med familjen nilsson.
assoft. :DD   va ska kolla på flickan som lekte med elden eller va den heter. (:
sen på lördag då blir det att åka till skövde och shoppa. :DDD
asnajs, älskar att shoppa..
har så mycket jag behöver. 
ne nu ska jag gå och spela bilrace som jag är kung på. :DDD
need for speed, <3 älskart!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P