Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





:((((

Idag är det inte lika fint väder, det har regnat, det har snöat och blåst. :((( Så det är kallt ute, va ute på en promenad för en liten stund sen, inte alls lång bara för det va så kallt.. I morgon är det skolan, usch säger jag bara, jag orkar inte.. Vill ha sommarlov nu, och dra till bosnien med min bästa vän. Men det finns en sak som jag längtar till som är i morgon, och det är att träffa gullet. Saknar dig sjuk mycket..

Nu ska ni få se en snygg bild jag tog förut.. Och jag vet att ni alla tycker den är lite snygg ! :))))

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P