Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Lyckad shoppingdag !

Kom nyss hem har varit med Emilie Höglund, vi har varit och cyklat och sedan hade vi filmkväll hos henne. Riktigt mysigt, tack hjärtat. <3 Men innan jag va med henne så kom jag hem från Örebro, det blev en riktigt lyckad shoppingdag i centrum. Köpte mig ganska mycket faktiskt. Är hur nöjd som helst, tack mamma !

  • Baseballjacka, 249 kr - Gina Tricot.
  • Svart linne, 99 kr - Gina Tricot.
  • 2 par svartatights, 99 kr/st - Gina Tricot.
  • Svartvit randig tröja, 49 kr - Gina Tricot.
  • Vit taklampa, 35 kr - Ikea.
  • Smyckeställ, 60 kr - Ikea.

Detta var dagens köp, blir ju att åka till Göteborg snart och träffa bebbe och shoppa där med honom, ska bli underbart kul.. Jag längtar väldigt mycket nu. Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på någon bra film. Så vi hörs i morgon sötnosar. Sov gott och dröm sött. Peace and Love. <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P