Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Mamma kommer i morgon !

Åh, i morgon kommer min mamma hem från bosnien, då ska jag få massa presenter. LOVE IT!
Denna veckan har varit underbar, har träffat bebbe varje dag och vi har haft så jäkla mysigt ihop. Vi fira en månad ihop och hade det så jävla bäst ! Idag va jag med grannen en sväng i Skövde, vi shoppa men jag köpte absolut ingenting..  Så det va drygt, men äsch.

Snart kommer amanda nog till mig så vi ska väl hitta på något. Det gör vi ju alltid, sen tänkte jag bara säga till att jag har gått ner massor med kilo, 13.5  !!! :DD  skitbra asså! I'm happy..

Men ska dra och fixa mig, shululu guzzar.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P