Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





mwiih.

Kom nyss hem efter en cykeltur genom hela Hova, inte så långt men tillräkligt för att träna. Satte mig i soffan och tog det lite lungt och kollade på förkväll, och för er som inte kolla på det så ska ni veta att Kissie va med på förkväll.. Chockad blev jag, för hon ser helt annorlunda ut på sina bilder och sen live.. Men jag nu ser jasg iaf upp till henne mer än vad jag gjorde innan, så det är ju ett plus..

Sen kommer den andra nyheten, inom en kort tid så kommer jag börja tjäna pengar för min blogg. Fick ett medelande om det nyss, måste bara fixa en grej sn börjar jag tjäna pengar. Så det är härligt, får väll hoppas på att man också kommer långt inom bloggbranshen..

Men nu ska jag kila, ska börja fixa i ordning i rummet lite, massa grejjor överallt i rummet, känns inte tryggt, måste fixa i ordning det, sen ska jag ut och cykla igen. :] så vi hörs senare..

Peace and Love.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P