Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





sista gången.

Idag va det sista gången för mig att träna på sjukgymnasten eftersom nästa veckar går jag ut på praktik och då hinner jag inte, så jag får ta tag i träningen hemma och återgå till sjukgymnasten efter sommaren. Idag va det någin zigenare som typ stötte på mig eller något. Han prata med mig 24/7, hittade på olika samtalsämnen att prata om. Bad mig följa med ut han ich ge honom sällskap, och tillslut när jag skulle gå så gav han mig en hejdå kram ;s helt wieeerd asså! Asså en random person gjorde det, har sett han tidigare i samhället men fan inte trodde jag att han skulle prata med mig och allt. Killen är 24 år, har fru och barn.. Mogen... Men men, idag har jag inte gjort mcket, nu den senaste timmen har jag camat med bebbe, hahaha asskojj ! :D Hoppas på en lyckad helg, nu ska jag kila.

Peace and Love.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P