Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Taggad för lördagen.

Åh, nu är jar riktigt taggad för lördagen. Först blir det att åka och shoppa i Örebro med mamma och farbrors tjej. ska även träffa lillebror Felix där ! <3 Ska bli riktigt kul, senare på kvällen så drar jag till Skövde på en bosnisk fest med Maja Konic, (barndoms kompis) och där träffar vi på massa roliga personer. Ska bli hur kul som helst. Det är gratis inträde fan, så det är soft som fan. Och det som är bra det är att det bara är för ungdomar. :]






Nu är det ju äntligen fredag, riktigt skönt måste jag säga. Dagen har gått väldigt fort, har varit riktigt kul i skolan idag. Alla är ju så galna på fredagar så det inte är sant, så det blir alltid mycket skratt varje fredag! Det gillar vi massor. Snart ska jag börja städa mitt rum lite, fixa iordning röran.. Sedan om det slutat regna ska jag gå ut och cykla lite, älskar att cykla fan ! :D Min nya hobby, hahaha. Ser ni mig på en grön cykel åka runt i Sverige. Hahaha.

Men nu ska jag dra, kommer tillbaka i morgon och visar vad jag har köpt, peace and love ! <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P