Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dags för fråge stund!



God morgon sötnosar, nu tänkte jag att vi skulle ha fråge stund. :)
Ni kan ställa vilken fråga ni vill och jag svarar så ärligt som möjligt.
Är det något jag är tveksam eller inte vill säga så svarar jag pass!
Så ställ fråger nu :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: dashne

har du kille?:)

vart kommer du ifrån? :)

2010-08-26 @ 16:09:39
Postat av: sarah princessovic

dajana ja saknardig, kan du inte komma upp till norrköping ngn helg till mig? neeeed u, i have boy problems :( <3



och föresten: vilken linje pluggat du? :)

2010-08-26 @ 16:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P