Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





I'm back to sweden..

Har kommit hem från Bosnien nu, kan säga att det var hur bra som helst..
Vill bara tillbaka dit till värmen och allt det underbara.
Här i Sverige äre ju bara kallt och tråkigt väder jämt :(
Aja, bilder kommer jag ladda upp några så ni får se vad underbart jag haft det.
Tänker inte ladda upp alla 200+ bilder.

Idag har jag varit i Skövde med mamma, syster och min fasters man.
Vi köpte en nu dator, skärm och tillbehör till en dator, ny hem tele, en ny mobil till mamma, högtalarae med inklusive bas, en kopiator som även har skrivare, sen köpte vi ett tagentbord till syrrans laptop, musmatta och det va nog allt.
Det va mycket köp idag, men vi va tvugna för vår dator är 8 år gammal så den är sliten och seg som en kärring.
Syrrans tagentbord på laptopen slutade fungera så vi fixade ny.. :)
Samma med hemtele och mammas mobil, gamla och slitna. :)

Pussss.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: Älskar honom bredvid mig på bilden det är min kusins son :) Puss<3

2010-08-18 @ 17:07:47
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P