Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Ni vet att tiden försvinner?!

Nu kommer tankarna tillbaks, jag vet inte längre vad jag vill ha kvar.
Ska jag radera dom fina minnena med oss och bara lämna allt bakom oss, eller ska jag fortsätta kämpa?
Det är synd att du inte ser dina egna handlingar, för i så fall hade du sett smärtan du skapar.
Det är synd att du inte ser dina egna handlingar, för i så fall hade du sett smärtan du skapar.
Jag blir bara mer och mer osäker för varje dag som går.
Du är faktiskt inte längre den du var, är det värt att förändras så och förlora det man har?
Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig för att inte såra någon, eller för få folk att uppfatta mig fel.
Känns därför lättast att skriva här, det känns som om ingen förstår mig.
Att jag måste gå genom allt själv utan någons hjälp.
Jag vill se livet från det ljusa utan att ljuga, men jag är bra på att ljuga och därför lyckas jag alltid få folk att tro att jag mår helt perfekt.
Ett leende på läpparna betyder inte alltid att man är lycklig, att man är glad.
Det kan vara något man vill visa för att få andra tro att allt är okej.
Wish I wasn't so easy to break.
Bara du kan se smärtan i hjärtat du en gång skapat, bara du kan få ett krossat hjärta lagat.

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Visst vi kan jätte gärna följa varandra =)

2010-08-22 @ 15:24:32
URL: http://matildasanden.se/blog
Postat av: Daniella

Hej! Visst, följer du min följer jag din :)

www.taytaysdaily.blogspot.com

2010-08-22 @ 15:31:39
URL: http://taytaysdaily.blogspot.com
Postat av: Karlsson

sv: Aaw tack vännen vad gullig du är :D<3

2010-08-22 @ 18:38:42
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P