Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dag 03 – Mina föräldrar.

Nu ska jag berätta lite om mina underbara föräldrar. :)
Min pappa heter Serif och är 49 år, mamma heter Milijana och är 42 år.
Pappa är en väldigt skämtsam typ och gillar att skoja och ha det roligt..
Mamma är en person som är städarnarkoman, allt måste vara perfekt.
Hahah, dom är rena motsattsen av varandra.
Men jag kan säga att dom är roligast i världen & dom är bäst.
Vi har haft det mycket upp och ner men det är ju inget ovanligt..
Jag vet inte vad jag ska berätta mer men ah, dom är bäst.
Jag älskar er! :love: :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: oliviathebest

fin blogg! :D

2010-12-12 @ 20:01:30
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P