Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dag 05 – Vad är kärlek?

Vad är kärlek?!
Hmm.. Kärlek enligt mig är när man vågar stå för den man gillar/älskar.
När man inte bara pratar utan bevisar också, där man visar för sina kompisar vem personen är och när man vågar vara sig själv oavsett vad.
Man hittar på roliga saker, skapar minnen helt enkelt.
Där man kan prata om allt, göra allt ihop.
Kärlek är när man trivs med en person som man gillar och som är mer än en kompis.
& man ska lita på varandra och även vara ärliga mot varandra.
Vet inte vad jag ska säga mer om kärlek.
Men det är en lite del av det iaf. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P