Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dag 1.

Om mig.
Jag är en tjej på 18 år som heter Dajana Ramic.
Jag bor i en håla som heter Hova som ligger i Västra Götaland men jag föddes i en stad som heter Trebinje som ligger i Bosnien & Hercegovina.
Jag kom till Sverige när jag var cirka 2 år, & då flydde vi från kriget men i ett år bodde  vi i Ungern så mitt första språk var ungerska som jag dock inte kan minsta lilla nu. :)
Jag går sista året i gymnasiet på Vadsbo handel & turism.
Jag är en väldigt glad och trevlig person, är oftast blyg i början när jag träffar nytt folk men det brukar oftast gå över fort annars är jag en social tjej som är lätt att prata med.
För tillfället är jag singel och fri och jag tycker det är skönt just nu.
Jag gillar att shoppa väldigt mycket, vara med kompisar, festa, resa runt och även träffa killar. :)
Jag gillar även att hålla på och möblera om rum, asså dekorera med massa olika saker.
Något jag är riktigt galen i det är smycken & naglack! :o
Jag bara älskar det och har fullt med sånt.
Något jag hatar/ogillar är rykten, falska personer..
Nu tror jag att jag har sagt lite om mig, är det något mer ni undrar så får ni fråga. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P