Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ENSAM HEMMA.

Jag ska baka någon god kaka nu, kan ju ändå inte sova och har ingen annat bättre för mig. :) I morgon är det julafton och sedan är det bara en vecka kvar till nyår, och jag har på ett ungefär hittat någon, har iaf hittat lite folk så det blir nog att planera lite med dom så det blir en liten fest! :D Hörs sen! :)
Lilla bebisen, så söt! :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Maya

taack för alla komenatarer <3(K)

2010-12-23 @ 12:19:17
URL: http://thisissowonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P