Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GODMORGON.

God morgon på er sötnosar, just nu packar jag lite kläder och saker jag ska ha med mig sen. :) Fick vakna riktigt tidigt för att fixa mitt rum och vissa saker så jag har det gjort. Fick även ett inlägg från en tjej som önskar att jag ska skriva mer om kärlek, så i nästa inlägg kommer jag skriva ett ganska långt inlägg om just kärlek, hur man kan kommer över en kille om man gjort slut och såna grejor. :) Så håll koll och det inlägget kommer i morgon, jag kanske hinner kasta in det innan jag åker, inte säker. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P