Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SORLIGT.

Tittade precis på en video, och jag tycker den är så sorlig. Man blir så tårögd, och den som inte blir det har för mycket lycka. Jag inser nu hur glad jag är att jag har min pappa hos mig varje dag. Fan vad sorligt det var att se denna video, visst den är ganska lång men jag lovar er, kolla på den! :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: josefine:)

nej gud va söta! härlig blogg btw! (:

2011-01-02 @ 12:10:34
URL: http://jozefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P