Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





VARNING, LÅNGT INLÄGG.

(bilden kan inte bli större. :s )
Men som jag sa tidigare så var det en tjej som ville att jag skulle skriva om kärlek och då gör jag det!
Kärlek är något starkt och det är något man inte ska ta förgivet, allt handlar inte om att man ska ha gulliga stunder. Det handlar även om att lösa problemen som uppstår. Många har förhållanden som varar i något år och sedan tar det slut och man har svårt att komma över personen. Men då ska jag ge er ett tips som funkade för mig, tabort allt som har med personen att göra, mobil nummer, på msn/facebook och såna saker, ha inte kontakt med henne/honom på ungefär 1-2 veckor och sedan ska du absolut inte lyssna på deppig musik. Va mycket med kompisar, tillbringa tiden med dom och ha roligt så du inte bara sitter hemma och tänker på personen.
Sån är svårt jag vet, för mig tog det över ett år att komma över mitt ex, men jag hittade en annan kille och sedan kom jag över honom men den bubblan sprack också och så ledsen som jag var där hade jag aldrig tidigare varit, & då fick jag det där tipset av en kompis och jag testade och det funkade faktiskt. Jag har kommit över honom, men man kommer aldrig över någon helt, men har alltid små känslor kvar och det måste man acceptera, det är svårt att glömma en person man har mycket minnen med, men man måste kämpa. Kärlek är inte lätt, och man måste kämpa hela tiden, har man äkta vänner så kommer dom ställa upp för en och finnas där.
Pfft: du tjejen, jag känner på mig att du är stark, så ge inte upp. Låt inte en kille göra att du mår dåligt, visa att du är stark, du är en kvinna du är stark! Kvinnor kämpar och visar alltid att dom kan stå med båda fötterna på jorden, visa det! Visa honom att du kan klara dig utan honom även om det är svårt.
Något du undrar över mer?

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tack raring ! Ha en riktigt mysig dag och ett GOTT NYTT ÅR ! Kramar

2010-12-31 @ 11:01:38
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda

Kärlek är något underbart men kan ändå vara hemskt. Men för mesta tide underbart ^^

Gott nytt år!

2010-12-31 @ 22:33:51
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P