Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





God Natt.

Detta är mitt tredje inlägg idag? Hehe vet ej varför jag skriver så mycket, men tänkte bara skriva av mig lite. I morgon är det skola igen, så lovet är över. Har inte direkt haft något lov om man säger så eftersom jag varit på sjukhuset hela tiden. Inte varit med en enda vän? Oj så kul va, den enda som kom och hälsa på mig var Sega, och du är den enda jag ska tacka. Sen träffade jag ju också Damjan i fredags en stund, även Armet och Sandro, era gipsy. Hehe men i morgon jag då slutar jag 16:30, inte den roligaste dagen kan jag lova. Har en lång lektion den sista lektionen, från 14:10 - 16:30, Digital bild och Foto, ska hålla på med fotografering och photoshop! :D Där har vi något roligt iaf, hehe. Just nu ligger jag i sängen, ska strax gå och lägga mig för att sova, i morgon ska jag upp, äta duscha och fixa mig. Sedan dra till skolan. God natt alla.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P