Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Helg Yes!

Hellu bloggen, har inte uppdaterat på ett tag men har haft mycket att göra. Hehe, men nu är jag tillbaka. Det är även fredag vilket känns underbart, och sen är det bara 10 dagar kvar tills jag blir inlagd på sjukhuset och ska börja med mitt pullveridet. Är sjukt taggad, hoppas på stora förändringar. Mitt mål är att få fin kropp till sommaren, någon som kommer peppa mig? Kommer träna varje dag och sen hålla på med pullveridieten i åtta veckor. Så det ska bli skönt, riktigt skönt.

Nu sitter jag och lyssnar på en grymt bra låt. En favorit, <3



Colby O' Donis - I wanna Touch you.


Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P