Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Hissar och Dissar.



  • Modifast hissar jag mycket, för att det visar resultat och att jag går ner i vikt! Fast har kvar några veckor så det kommer visa ännu mer resultat. :D
  • Och nu är det heller inte så långt kvar till sommarlovet egntligen. ;o
  • Att till sommaren ska min bästa vän Amanda med till Bosnien, och då ska vi festa, sola och bada dygnet runt.
  • Sen hissar jag också att snart så ska jag renovera mitt rum, och det ska va the pink room.
  • Att jag fyller 18 år om några månader.
  • Och sist men inte minst så ska jag pierca tungan. :D



  • Jag dissar alla dessa jävla äckliga spindlar. Varför finns ni ens? Ni får mig bara att tjuta och skrämmer livet ur mig så firt jag bara ser er.
  • Och denna snö, när ska den försvinna?
  • Sen dissar jag också alla falska människor, f!ttor som ljuger ni borde skjutas allihopa. Falska killar som sårar mina vänner och girls who takes boys from other girls.
  • Att jag ska ha pratktik snart och har inte hittat någon plats att praktisera på.
  • Och tillslut så dissar jag er alla, för jag är bra.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: emmie

oh no you didn't x) haha. jag e också bra :D ! (y)

men ey, det töar idag.. ? snön asså ? :p

ooh, jag vill me ha rosa rum (A)

2010-02-26 @ 09:06:04
URL: http://emmiieandersson.blogg.se/
Postat av: dajana

jag är bättre :)))) ja jag vet. :D men allt kommer bah bli till is. ;< not good..



hehe najs najs. :D mitt ska va rosa med svart fondvägg, och en silver blomma på fondväggen! :DDD

2010-02-26 @ 10:30:45
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P