Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Lördag.

God morgon alla, vakna för itne så längesen. Käka frulle och satta mig vid tv:n lite. Igår va det en rolig dag, jag och Amanda åkte till skövde och shoppa lite. Hon köpte asmycket ;o hehe. Men jag köpte en hoodtröja, rosa som det stod "over and out" på, assnygg 249 :- på gina trico, sen köpte jag en till sak som man har typ över linnen och så, 49:50 :- på rea på gina :) och så köpte jag två par strumpr, svarta och med leopard mönster, 39:90 :- också gina. Sen köpte jag den nya Max Factor mascaran på kicks för 155 :- och en till på H&M för 49:90 :- så jag var rätt nöjd.

Idag kommer min farbror och faster till oss, ska bli kul. Dom ska ge mig lite tips om min vikt nu när jag håller på och går ner i vikt. Sen blir det fest ikväll med Ida och massa andra, vi ska fira Bea som fyller 18 år, grattis tjejen. Haha fast vet dock inte vem hon är, men det är ju fest! :D

Sen här om dagen så hitta jag världens snyggaste tagentbord, jag bara måste bara ha en sån. :o gaah jag blev kär på en gång asså! ;o TITTA HÄR!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg!:)

2010-02-27 @ 18:11:08
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: dajana

tack! :)

2010-02-28 @ 16:22:25
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P