Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Mensvärk hellu.

Hellu, ligger i sängen nu med världens mensvärk. Har sjukt ont, ligger och lyssnar på två olika låtar som är så sjukt fina. Fast dom är på bosniska, för min bebbe skickade dom till mig förut när vi typ "tjaffsa" eller ah det var inte direkt tjaffs utan "allvarligt" snack eller vad man ska säga. Fanns visa saker som jag var tvungen att säga, annars visste jag inte om jag kunde vara seriös. Men det ordnade sig, han lyssnar alltid på vad jag har att säga. Du är speciell honey och så otroligt söt.

Ah, men iaf. I morgon stannar jag hemma från skolan. Woho, ska bli skönt. Så då blir det att ta det lungt, sitta vid datan kolla film och bah mysa med sig själv. Kanske kolla lite grejs till bloggen också.



Darko Filipovic - trebas mi.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P