Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Ny design.

Tjenix. Nu har jag en ny design som ni ser. :) Matilda fixa den, fast det är bara småsaker som ska ändras sen är det helt klart. Det är en väldigt enkel design som int för förmycket. Ville ha en enkel men rätt najs. Jag blev nöjd med denna. :)  Nu sitter jag här och ska strax kila för att träna på min crosstrainer lite. Sen kl åtta blire att käka det där pullvret igen. ;o Gosh börjar fan tröttna på det.

Men vi hörs bitchech, puesss.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P