Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





shopping dag.

Hellu bloggen. Nu är Dajana tillbaka och är hemma, har varit på en shopping tur i Skövde, "Elins Esplanad" fanns mycket man ville ha, men man har inte så mycket pengar så man kan inte köpa allt man vill ha. Men jag köpte mig iaf saker som är till nytta:

  • Crosstrainer, Sportex 1.299 :-
  • Gymboll, Rusta 179 :-
  • Tröja, Gina Trico 49 :- REA
  • Armband, Kappahl 59.50 :-
  • 2 DVD filmer, Ö&B 19,90 * 2. ca 40 :-
Sen va man även och köpte sig små grejor i torsdags när jag tog ett nytt pass. Och där så köpte jag mig:

  • Röd plånbok, Karlins 119 :-
  • Halsband, Guldfynd 79,90 :-
Så nu är jag pank igen, har bara 240 kr kvar fram till sista februari. Och nu är det även bara 9 dagar kvar tills jag blir inlagd. Hehe jag längtar, nu blir det mycket träning.

Peace and love. / dajana

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P