Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





for you.

Du är som en sorts drog för mig.
Något jag måste bara ha mer och mer av.
Du gör mig beroende, och jag kan inte komma ifrån dig.
Jag vet inte hur jag ska tacka dig för att du ens finns.
Du får mig att le, du får mig att skratta när jag mår dåligt och gråter.
När jag vill bort från allt är det du som håller mig kvar på marken.
Hur långt du än är ifrån mig så kommer du alltid vara nära mitt hjärta.
Våra stunder tillsammans, dom stunderna vi tillbringat med varandra har varit dom bästa stunderna i mitt liv.
Hur kan en människa få mig att må så bra.
Jag vill inte hoppas och ta allt för givet, jag vill inte tro.
Men ibland känns allt så rätt, du får mig att känna att allt är så lätt.
Jag har en sak kvar att säga och det är att du är det bästa jag vet, och jag kan säga att jag är den lyckligaste i världen med dig vid min sida. Som vän eller som pojkvän är du det jag måste ha kvar livet ut.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P