Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





fredags mys utan dig.

Hellu ! Nu är Dajana tillbaka, det blev trots allt inget inlägg i fredags men det kanske var för jag inte orka och sen blev inte fredagen som planerat. Jag åkte till skolan som vanligt, gjorde uppgiften vi skulle sen sluta jag. Vi slutade mycket tidigare för vi fck åka när vi var klara. Jag tog bussen direkt hem till amanada och senare så gick jag och amanda hem till hennes söta farmor, och där träffa vi hennes faster, pappa, mamma och hennes två bröder. Vi var där nästan hela kvällen men sen gick vi och då mötte vi sandro, armet och fredrik. Vi va med dom från cirka 20:30 till 03:30. Vet inte exakt men har för mig att det var något sånt. Så vi hade våran fredags mys men jag saknade en person väldigt mycket. Sedan på lördagen vaknade vi runt 13:00 och vi gick ner och käkade, fixa i ordning oss och sedan drig vi ut kanske runt 15:00-15:30 så var vi med sandro och armet igen. Rasmus var dock med, amandas bror. Och vi var bara ute vi gjorde inget för pappa skulle typ hämta mig kl 16:30 så det var en kort stund jag träffade mina zigenska guzzar. Haha alltid lika kul att va med er för man skrattar så sjukt mycket, tack för ni är mina vänner ! <3

Här under ser ni ett medelande. En person ville att jag skulle skriva ett gulligt sms till honom vilket jag gjorde. Och svaret från dig gjorde mig berörd. Men det tänker jag inte skriva, vill inte säga det ännu för jag vet inte hur det ligger till. But I know one thing, and it is that I like u alot.


16-januari-2010 02:47.
anonym person. inga namn.


Önska jag va hos dig nu, gav dig en kram och en puss och sen somna i din famn. Önska jag kunde se hur du ler ditt söta leende får mig att bli varm i hela kroppen. Och när du sover och jag kollar på dig kan jag bara säga att du är det sötaste som finns. Din personlighet är det bästa med dig och jag vet inte vad jag ska säga för det finns så mycket jag vill säga till dig. Du betyder mycket för mig, vet du det? En dag utan att jag pratat med dig känns som en evighet för mig. Asså jag tänker på dig sjukt ofta. Jag vill bara att du finns hos mig föralltid. Sov gott hjärtat och glöm mig inte när du vaknar. Puss <3


Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P