Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





lips like sugar.



film - ana nirvana.

här har jag en bosnisk låt som jag verkligen älskar högst på jorden. kan lyssna på den om och om igen. tröttnar aldrig på den, lika bra varje gång. lyssna, eller ah kanske inte så intressant för ni inte förstår men. haha.


ligger i sängen nu, ligger och tänker på dig. dig och mig den där kvällen, natten och morgonen. saknar dig faktiskt lite smått :$  haha speciellt när du säger att du saknar mig så blir det svårt att motstå dig. du är så sjukt galen men det gillar jag, och du är så jävla söt ! your liks like sugar, and I love it ! någon som kan vara social med mig här ? har riktigt tråkig och har inget viktigt att skriva direkt men jag ville bara lägga in låten så ni som är intresserade får höra och skriva något litet kort.

så puss, love ya fuckers / dajana.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P