Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Mammas dag !

Hellu everybody. Just nu sitter jag med kusin Melissa och käkar tårta. Mätt som ett anus, vi firar mamma för hon fyller 41 år idag. Grattis mammi, i love u much. Idag har det inte hänt så mycket annars, bara slapp dag typ. Skolan var inte så himla besvärlig. Den var soft, mycket skratt men vissa flickor ur klassen. Haha sjukaste klassen jag svär.





Erik Grönwall - Higher.


Kärlek på denna låt, speciellt när Erik sjunger den. Rysningar i kroppen. He vois is lika an drug. Grr hahah.



Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Melissa

hahaha, stolt kusin/kusinbarn till dajana (H)

hahah, god tårta :F JAG ÄLSKR TÅRTA!

och choklad :D hahahah vilken kommentar >.< <3

2010-01-25 @ 17:06:28
URL: http://melissacariina.blogg.se/
Postat av: dajana

hahaha lol melissa lol.

Ja klart du borde va stolt, det är ju mig du är kusinbarn till. :) <3

2010-01-26 @ 08:39:28
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P