Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





only u d.

Hellu bloggen, va ett litet tag sen nu då. Helgen har varit perfekt och nu är det en ny vecka en ny start. Vilket är mindre bra. På fredag ska jag till sjukhuset och sen blir det björnes. Perfekt ! Jenny fixar förfesten, och sen drar jag och mina guzzar till björnes. Soft helg !

Nu sitter jag på lektion och det suger så jävla hårt, skoltrött? Yepp. Har dock multimedia vilket jag fattar noll av och vill bara hoppa av, men ingen idé för den är snart över. Wohoo :'D

Men nu ska jag kila, Peac and Love.

Pfft:  Amanda Kvick Pettersson, bästa vän. Jag älskar dig. <3

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Melissa

Varför ska du till sjukhuset älskling ? :/ <3



Förresten, alla checkar bloggen ! Har frågestuuund ;$$

2010-01-26 @ 21:17:51
URL: http://melissacariina.blogg.se/
Postat av: dajana

dietist och prata mer om pullverdieten jag ska börja med den 15:e :) oki honey. <3

2010-01-27 @ 08:29:33
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P