Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





still sick.

god morgon alla. jag är fortfarande sjuk, fast mår dock bättre. just nu är det munsåret som är värst, vill aldrig försvinna. använder den där saken mot munsår hela tiden, det blir bättre ja, men jag vill ju att det försvinner snabbare. typsiskt mig och få munsår när jag blir sjuk. har dock ingen feber mer, men halsen är lite fucked up än men det är bättre.

vad som händer idag vet jag inte, har mått allmänt dåligt för har förlorat två vänner, sandro radu och damir babic. vet inte vad jag gör för fel. och ingen verka bry sig om hur jag mår ibland, armet va den som fick trösta mig i dag och jag tackar dig som fan bror! han har pratat med mig hela morgonen nästan. så jag och han ska kanske till göteborg i morgon, han ska iaf sen ville han att jag skulle följa med men jag ska kolla om jag får för mamma och pappa. lite osäker men det skadar inte att fråga. någon som har f-kort att låna ut i två dagar? den som har kan ju höra av sig, finns på luren. ehm, ja så jag och han ska kanske sova i göteborg. vet inte får se, han sa om jag vill så kan vi för det finns plats att sova där. hahah, ah men nu vet jag inte vad som händer. ligger och lyssnar på min favorit låt, och den låten är MIN! taio cruz - break your heart.

nu ska jag kila, hejdå my bitches ! love ya.



armet, min snygga bror ! :) <3

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: IdaBästSneider

sexxxxy bli frisk fort!;D Ring om de är något! Puss<3

Postat av: dajana

jag ska din snygging! vi måste börja träna! ja och du ska också ringa om det är något. puss !(L)

2010-01-07 @ 22:16:18
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P