Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





The Simpsons VS Family Guy.



nu ville jag bar ställa frågan till er. och är ni sociala så ska ni svara/ kommentera.


Vem tycker ni är bäst, The Simpsons eller Family Guy?


 

Dajana's Åsikter.

Jag tycker helt klart The Simpsons är bäst. Family Guy är bara en sorts kopia kan man säga. visst det är bra, men inte tillräkligt.. The Simpsons är på toppen medan Family Guy är på botten. det är dock vad jag tycker, för The Simpson är så sjukt jävla roligt asså, liksom alla i familjen är roliga och allt. man kan kolla på det hur mycket som helst asså. The Simpsons är bäst helt klart! Men Family Guy där är inte alla roliga, utan det är nog mest pappan. asså man kan säga att dom är rena kopian av The Simpsons och det är just därför jag ogillar Family Guy. hahah seriöst, jag kan typ bara kolla ett avsnitt och sen är det inte roligt mer..


Nu är det eran tur och säga era åsikter om vem som är bäst och varför? dom som är sociala och ens vet vad detta är för program ska faktiskt kommentera!




Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P