Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





14 dagar!

Idag har jag jobbat och slitit som fan, har målat feta väggar och gjort hängare till torkskåp.
Helt sliten, i morgon fortsätter jag att måla.
Idag är det bara 14 dagar kvar, alltså 2 veckor kvar tills jag åker till mitt underbara land !
Läängtar som tusan, & hoppas det blir roligt där.
Denna sommar har varit srg, fast utan Sarahy & Eki hade den varit ännu värre.
Dom har räddat min sommar.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P