Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dagen närmar sig.

Dagen börjar närma sig tills jag åker, åker på onsdag natt & det är ju inte långt kvar.
Längtar som fan, men kommer sakna många personer.
Men kommer ha med mig min mobil så ifall ni smsar så kommer jag svara från mitt bosniska nummer och då är det bästa för er fall ni svarar till mitt svenska nummer, då drar det inte lika mycket pengar för er.

Går dagen va inte så speciellt rolig, hoppades på att det skulle vara roligare.
Men jag har saknat dig som fan baby, så det var skönt att äntligen få träffa dig.


LÄKARE.

I morse var jag hos en läkare, & hon har skrivit ut tabletter åt mig..
Sen det värsta av allt är att jag har fått remiss till en gynekolog!!!!!!
Fan säger jag bara..
Tycker dom är så äckliga och är rädd för dom.
Men den blir nån gång efter jag kommer hem från Bosnien.

Puss.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: Desamma vännen du betyder du med!<3

2010-07-13 @ 13:07:46
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P