Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dags för att klaga..

Nu tänkte jag vara lite tråkig och negativ och börja klaga lite.
Vissa vänner är ju väldigt bra på att höra av sig..
Jag kanske inte är mycket bättre men jag har iaf hört av mig och shit men ändå skiter folk i mig och slutar höra av sig för dom har massa annat, som jobb, pojkvän, "frihet", andra vänner och bla bla, och hatar när dom säger att dom inte har tid hur fan kan man va med andra kompisar då eller mig sin pojkvän och liknande?

Tycker det är så jävla dålig stil bara, för sånt hatar jag.
Men vill ändå tacka Sarahy som har gjort mitt sommarlov, och sötnosen för de få gångerna vi har varit och vi ska ses nästa vecka innan jag åker.
Men som sagt jag drar ju om 6 dagar vilket blir underbart och slippa folket här som dissar och bara inte hör av sig eller hör av sig för att berätta om deras underbara dagar med andra och sen inte ens fråga hur man mår eller om man ska hitta på något.

Finns säkert massa som kommer bli träffade av detta inlägg och jag tänker inte säga ett skit om vem jag menar för jag tror folk vet det själva om det är dom eller inte, och det är ingen idé att bli sur och tjaffsa om detta bara för jag skriver det på bloggen som många gör, för det hjälper inte kommer bara ignorera skiten..

Känner ni er stämplade så vet ni ju att ni är en av dom..

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: och det är fof ett inlägg ju :D

haha tack :D men inte pluttis jöö :o

Puss

2010-07-09 @ 13:48:44
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: Karlsson

sv: inte alls :D:D



Puss

2010-07-09 @ 15:12:09
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja visst vore trevligt att följa varandra, hör av dig när du lagt till mig, så lägger jag till dig också.. =)

2010-07-11 @ 11:30:30
URL: http://www.hefffa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P