Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Till er.

Har verkligen få personer att tacka för att dom ställt upp när jag har det svårt.
Man bråkar med sina vänner då och då, det vet jag men ofta löser man dom.
I nu läget är allt svårt, vänner försvinner en efter en & man får massa andra problem och sen finns ingen där att prata med en. Alla stack utom du Sarahy, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig & Alex, på den korta tiden har vi fått en så jävla bra kontakt jag inte fått med någon annan.

Amanda jag vet inte om du läser detta, men jag åker till bosnien på torsdag och jag kommer sakna dig, glöm inte det.
Hoppas du har det bra med Srjdan!

Eki, jag saknar dig mer än ord kan beskriva, mitt hjärta brister varje dag då jag är utan dig.. Du är den jag kommer sakna mest av alla när jag åker.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: Det gör sjukt ont :((

Aaw söt du är! Jag kommer alltid ställa upp för dig och hjälpa dig, du är en sjukt bra person glöm aldrig det!<3

2010-07-12 @ 17:02:29
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: amanda

ha det så bra nu, I'll miss you my dear! <3

jag har det underbart med srdjan.

2010-07-12 @ 22:07:11
URL: http://nattstad.se/amalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P