Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





2 dagar kvar.

God morgon alla.
Nu har jag  vaknat varit och dushat och fixat mig, ska bara ta på mig kläder sen är jag klar !
Idag blir det ännu en dag på praktiken!
Fy, jag skadar mig hela tiden, och då menar jag verkligen HELA TIDEN.
Är så j*vla klantig asså. -.-
Heheh, ah men iaf..
Nu är det bara två dagar kvar tills jag får träffa finaste.
Jag längtar som fan asså.
Låt tiden gå for idag och i morgon.

Aja jag kommer tillbaka sen och berättar om hur dagen har varit idag.
Pfft, det är bara 8 dagar kvar till sommarlov :o

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag i solen. :)

2010-06-02 @ 07:22:12
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Karlsson

sv: Tack så mycket :D



Puss

2010-06-02 @ 10:55:04
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P