Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





2:a sveken.

Åh gud vad jobbigt det är, nu är det 2 gången jag sviker kompisar på deras 18 års dag.
Först Amanda min bästa vän, sen Emilie som fyller år idag, Grattis världens bästa Emilie.
Är verkligen skit ledsen att jag inte kan komma, suger att jag sviker men fan.
Hoppas på förlåtelse & att vi kan ta igen det någon annan dag, & det gäller både Amanda & Emilie.
Nu måste jag städa rummet och sen fixa mig och dra vidare..
Hoppas på en underbar dag med fint väder eftersom man ska vara ute en hel del.
Och juste, glad midsommar,



Fotograf: Jag !

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Emilie

Det var tråkigt att du inte kunde komma. Men det är ju så det blir ibland. Det är bara för mig att aceptera! :) tack så jättemycket för omtanken sötnos!

2010-06-28 @ 16:37:41
URL: http://emiliemediet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P