Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





du!

 

 

Du är det vackraste som finns.
Varje sekund med dig får mig att vilja leva livet mer.
Vill bara vara med dig, jag saknar dig obeskrivligt mycket.
Du är allt jag har i tankarna, dag in och dag ut.
Du är en speciell människa, du ger mig verkligen kärlek.
Du är så mycket bättre än jag trodde.
Men jag är bara rädd att du ska såra mig, krossa mitt hjärta nu när du precis lagat det.
Allt jag vill är att skapa minnen med dig.
Vill lösa våra kärleksproblem, vill somna bredvid dig och vakna upp på morgonen med dig vid min sida.
Vill känna mig trygg hos dig, föralltid.
Har en speciell känsla när jag är med dig, och det är en bra känsla.
Känner mig så säker i din famn.
Detta är bara början på något fint i mitt liv.

Jag tycker om dig baby ! <3

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: liljan

fint skrivet♥ :)

2010-06-08 @ 15:42:39
URL: http://liiljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P