Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Få bättre, snyggare & starkare hår?

För er tjejer/killar som plattar mycket håret eller håller på med det kanske har i mycket hårspray och medel som sliter på håret har jag ett tips för att minska med det slitna och får starkare och fräshare hår.
Ni ska ta och visspa en skål med 2-3 ägg beroende på hur mycket hår ni har, sen ska ni ta det i hela håret, hälla lite i taget och smörja in, det bästa är om någon gör det på er, sen sätter ni en påse över huvudet så håret suger åt sig allt ägg och så det blir riktigt flötigt och äckligt.

Det bästa är om ni lägger det på kvällen och har det över natten, då lägger ni en handduk på kudden så den inte blir nersölad av ägg, eller om ni inte vill ha den över natten så ska ni ha det i håret minst 3 timmar under dagen.
Ni måste skölja ur det ordentligt så det inte sitter fast och håret fortfarande är flötigt sen när det är torrt.
& ni kommer se en skillnad på håret..

Så det är ett tips från mig till er!
Själv har jag i det nu & ska ha det över natten.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: jenny

är de verkligen sant alltså att man får finare hår av ägg? ;p

2010-07-01 @ 19:16:58
URL: http://[email protected]
Postat av: sv.

SV: Ja det är sant ! :)

2010-07-01 @ 20:41:46
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P