Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Gårdagen.

Har varit lite dålig på att uppdatera men haft annat att göra.
Igår va jag med Sarahy en sväng till Skövde.
Eller ah vi va där hela dagen faktiskt, kom dit vid halv tolv och kom hem tolv på natten typ.
Det var väldigt mycket skratt så dagen var lyckad.
Vi träffade Eki först, sen drog vi till Elins Esplanad och sen käkade vi på pizzan.
Det var typ då va börja skratta som fan och flumma.
Sen gick vi in på OnOff och kollade lite på mobiler, datorer och kameror..
Sen vänta vi på bussen till resecentrum och på Eki för han skulle komma tillbaka.
Vi spelade även in en sjukt cepe video som ni får se alldeles strax.
Vi va med Soran & Mustafa en stund också sen va vi ute hela dagen.
Jag och Sarahy va iaf cepe, och det va mycket roligt.
Det ska vi göra om !
Sen är det bara 16 dagar kvar tills jag åker !!!!! WOHOOO.

Njut av videon nu ! hahahahah

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P