Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





I'm back.

Nu är jag tillbaka efter en dålig uppdatering.
I fredags va jag inte hemma på hela dagen, samma lördags & idag har jag varit ute halvt som halvt.
Sen har det blivit krångel med min design, så jag har bara en enkel färg nu.
Fixar det så fort Emilie har tid.
I fredags fyllde min bästa vän 18 år, men fick inte åka till henne så kunde inte fira henne.
& idag fyller lilla Sarahy 17 år, va hos henne en sväng och firade henne med massa andra.
Grattis till er båda.
Sen hr jag varit i Skövde med sarahy i fredags, träffade baby.
I lördags va jag med syrran & hennes kille.

Nu ligger jag i sängen och softar bara, i morgon är det en ny dag och då vet jag inte vad som händer.
Hoppas på något roligt ska hända denna vecka.
& den 15 juli åker jag till bosnien, då blir det upphåll tre veckor om jag inte lyckas fixa dator där nere.
Eller kanske drar på något internetcafé får se.
Hoppas på en lyckad semester i bosnien.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Emilie

glöm inte ta en massa bilder när du är i bosninen!! :D

2010-06-21 @ 19:47:05
URL: http://emiliemediet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P