Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Onsdag.

Idag beståd det av att vara med grannen och hennes pojk.
Va riktigt roligt.
Vi åkte till Mariestad, och där så gungade lillen på gunga eller vad man ska kalla det som dom hängt upp i träd i parken va riktigt fränt faktiskt.
Så där va vi en stund, sen kollade vi i affärer & gick vidare till ett litet kafe och fikade.
Underbart väder med underbara människor.
Sedan gick vi tillbaka till parken så han kunde gunga igen och då fick han sig en liten kompis.
& sedan åkte vi hem..

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: Jag tycker han gör en hel del bra låtar faktiskt, gillar texterna i många av låtarna. Och jag håller med dig om Never Say Never för den är riktigt bra :)

Är allt bra med dig vännen?



Kram

2010-06-24 @ 11:49:51
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P