Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Present.

Nu ligger jag i min säng.
Kom hem för en stund sen från Amanda.
Kvällen va inte så speciellt rolig men men..
Och när jag kom hem så va det en present på bortet som mamma köpte till mig.
Jag köpna den så va det ett linne/tunika med leopard mönster på, korta leggings, trosor & tuggummin.
Blev så himla glad, speciellt när jag såg linnet/tunikan.
Älskar ju leopard mönstrat så jävla mycket vilket mamma vet :D
Hahahah.
Tack så jätte mycket mamma och pappa, det var som sagt från båda. :]

Nu ligger jag ju i sängen, kolla lite busstider för nästa helg.
Ska till baby och vara där hela helgen.
Myssssssssssssssss

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: Aaw :$ söt du är då!



Puss

2010-06-06 @ 20:51:38
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: elina

hej fin blogg :)

2010-06-08 @ 18:06:49
URL: http://fluffiiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P