Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Shopping med familjen.

Kom nyss hem efter en hel dag på stan med familjen.
Köpte mycket, eller ah mamma & pappa köpte mycket till mig, allt va ju typ rea.
Så det va mycket folk och mycket att välja bland.
Träffade dock inte bebbe för han pkte till Skara sommarland med sin familj.
Så jag och han ses en annan dag.



Saker jag köpte.

Väska 49.50 - Gina tricot.
Solglasögon 59.50 - Lindex.
Bikini 60 - Hemliiiig ! (a)
Leggings 179 - Lindex.
Gult & Rosa linne 49 kr/st - Cubus.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: jag har vart med flickvännen och familj, förlåt ska uppdatera mera nu i promise!!



KRam

2010-06-28 @ 13:05:45
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P